beccaandersson

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Rebecca Andersson - 12 maj 2012 23:31


Lite random kom jag att tänka på att de är fan nästan bara jag i min klass som tycker om mitt favoritämne, nämligen matte! :P Tycker det är kul men o andra sidan så har jag ganska lätt för de. Har alltid varit mitt favoritämne! :P Men brukar de inte vara så att om man har lätt för något så blir de ju kul? :P Samma sak gäller om man är intresserad av nåt ämne, som  jag som tycker, historia, samhällskunskap och psykologi är intressant, självklart får man lättare för de. Det gäller även att ha viljan med! Så ja nu vet nu att matematik är mitt favoritämne! :D 


 

Av Rebecca Andersson - 12 maj 2012 22:49


Nu så! Då har man vart ute, tagit nya kort :D Har suttit en stund o fört över korten till satan och soterat och raderat liet :P Men nu blir det äntligen en RIKTIG BILDBOMB!! Puss & Kram Rebecca


                 

Av Rebecca Andersson - 12 maj 2012 20:45


Hejhej! :D 

Fyfan vad denna dag gått snabbt, kanske för att man gjort mera saker än vanligt :P

Jag och sandra har ju vart med hennes kompis Martin :) Han åkte nyligen hem :P

Vi har kollat på bad boys 1 & 2 och vart till amigo (pizzeria) och käkat. 

Roligt har de vart i alla fall! :D 


Snart ska vi knäppa lite mera kort! :P 

Så skriver mer senare!

Puss & kram Rebecca 


 

Av Rebecca Andersson - 12 maj 2012 11:52


Jag bor i en lite ort i Västamanland som heter Norberg. Kommer engentligen från Avesta, Dalarna där jag nu går på gymnasiet. Jag flyttade med min familj till Norberg hösten 2004. Jag måste verkligen säga att det var en vändpunkt i mitt liv. Det var då jag fick fler och fler kompisar vilket jag inte haft så bra med när jag gick i Krylbo, för då var jag ganska retad. Jag har gått i skolan i Kärrgruvan, Kärrgruvans skola. Sedan gick jag i högstadiet i Norberg, centralskolan. Inte för så länge sen insåg jag hur mycket jag saknar min gamla skola, alla kompisar där, alla bra lärare jag hade osv. Så ja, saknar min gamla klass, min gamla skola enormt mycket. Det händer inte så mycket här men har aldrigt erkännt det förut men jag trivs för jävla bra i Norberg, även fast jag saknar Avesta. Har otroligt mycket nya kompisar i min klass nu och skulle inte ha något emot att flytta tillbaka, mina föräldrar är ju separerade, så att en av dem flyttar så gör de inget, har fortfarande en av mina föräldrar kvar i Norberg i så fall. Vet inte riktig vad mer ni vill veta.. eller jo om ni inte vet de, så har vi Elsa Anderssons konditori i Norberg som ska vara väldigt känt, vi har även en massa gruvor i Norberg, eftersom Norberg är ett gamalt gruvsamhälle. I kärrgruvan har vi gruvmuset, svinryggen och polhemshjulet. Så kommer man till Norberg finns det faktiskt lite sevärdheter man kan se.


             

Av Rebecca Andersson - 12 maj 2012 01:27

Nä, nu sova! Ganska så trött :P Puss & Kram Rebecca


 

Presentation

Hejhej, Jag heter Rebecca och är 17 år :P Går första året på gymnasiet, på samhällsvetenskapliga programet :) Intressena är att hänga på stan med kompisar. Som person är jag glad, trevlig och omtänksam. Jag bryr mig om mina vänner. Jag litar på dem och do

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards