beccaandersson

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Inga bilder ännu :/

Av Rebecca Andersson - 14 maj 2012 22:35

hallå hallå :) Asså vet att jag sa att jag skulle lägga in korten i går men det kom en massa ivägen, när jag hade fört över korten till datan skulle jag åka om några min, så då skynda jag mig att lägga in de på mitt minneskort från mobilen. Och igår kväll så la jag in de på min data, men min data är så fuckt upp seg, och det tog hundra år att ladda upp korten.. Jaja, lite sent att lägga ut de nu, (skriver från min surfplatt) så ska nog sätta mig ner och göra de imorgon :) Idag har man grattulera lillasyster s farfar och farmor var här :) Och sen så har jag vart så pass duktig att jag städat! (Y Men ja, kanske ska se film tänkte jag, borde plugga men efter allt städande orkar jag inte, men imorgon då ska jag fan slå mig ner o plugga! :) Ha de bra alla! Puss o kram Rebecca.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Andersson - 17 maj 2012 18:33

Hejhej! :D  Har inte orkat skriva! Min data hemma är seg och pallar inte skriva från min surfplatta.. Men nu är jag med sandra, så då funkar de bra och skriva ;D Vi har inte suttit vid datorerna så mycket idag faktiskt, har vart till mormor, och dä...

Av Rebecca Andersson - 13 maj 2012 17:56

hejhej igen! :D  Nyss kommit in, har vart ut och knäppt en MASSA kort!! Men kul är de i alla fall! :D Ska fan köpa mig en egen kamera och funderar på en likadan som min moster har, alltså en nikon coldpix :P Det är jättefint väder här, lite blåsigt...

Av Rebecca Andersson - 13 maj 2012 15:57

  Undrar om ni förstår vad jag skriver på rubriken.. Det är spanska.. Bara så att ni vet! ;)   ...

Av Rebecca Andersson - 13 maj 2012 15:34

  Hallå hallå! Sitter här och bara lyssnar på musik och nödar vid fb.. Det är jävligt tråkigt ska ni veta! xD  Ganska okej väder ute, man kanske borde gå ut en sväng, få i sig lite frisk luft? :P Får väl se vad sandra tycker :)          ...

Av Rebecca Andersson - 13 maj 2012 13:43

  Har så många fina kompisar, komma inte lägga upp kort på alla för de har jag inte. Har jättemånga fina kompisar sen jag börja skolan i Avesta :) I min klass alltså :P Där har jag Victoria, Hanna, Louise, Sofia, Emma, Emma och ewe :D (Hoppas j...

Presentation

Hejhej, Jag heter Rebecca och är 17 år :P Går första året på gymnasiet, på samhällsvetenskapliga programet :) Intressena är att hänga på stan med kompisar. Som person är jag glad, trevlig och omtänksam. Jag bryr mig om mina vänner. Jag litar på dem och do

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards